Asioi sähköisesti
Verkkosivuillamme ja Online-palvelussamme voit hoitaa monenlaisia asioita sähköisesti silloin kun sinulle parhaiten sopii. Henkilökohtainen asiointi toimistolla vain ajanvarauksella.
Verkkosivuillamme ja Online-palvelussamme voit hoitaa monenlaisia asioita sähköisesti silloin kun sinulle parhaiten sopii. Henkilökohtainen asiointi toimistolla vain ajanvarauksella.
Puhelinpalvelu ma-pe klo 9.00-16.00
Asiakaspalvelu toimistolla vain ajanvarauksella
puh. 029 70200 111 (pvm/mpm)
asiakaspalvelu@forssanenergia.fi
Paulinkatu 9, 30420 Forssa
Yhteystiedot
Mittarilukemailmoitus
Yhteystietojen päivitys
Palveluhinnasto
Tee uusi sähkösopimus helposti verkossa tai soita meille. Autamme sinua löytämään sinulle sopivan sähkösopimuksen.
Pörssi- eli spot-sähkö antaa sinulle mahdollisuuden vaikuttaa itse sähkölaskusi loppusummaan suuntaamalla kulutustasi edullisimmille tunneille. Pörssisähkösopimus on toistaiseksi voimassaoleva sopimus.
Korkeat sähkön myyntihinnat sekä huoli energian saatavuudesta koskettavat meitä kaikkia. Energiansäästö on noussut yhä merkittävämpään rooliin ja siitä hyötyvät kaikki. Pieninkin toimenpitein on mahdollista saada säästöä sähkölaskuun, vähentää ympäristövaikutuksia ja pienentää energian saatavuuteen liittyviä riskejä.
Kokosimme avuksesi joukon helppoja arjen toimenpiteitä, joilla energiansäästö onnistuu vaivattomasti.
Helmikuussa otettiin käyttöön keskitetty tiedonvaihtojärjestelmä datahub. Suomen kaikkiaan 3,6 miljoonan sähkönkäyttöpaikan tiedot siirrettiin sähkömarkkinalain mukaisesti yhteiseen järjestelmään, jota käyttää noin sata sähkönmyyjää ja yli 80 jakeluverkkoyhtiötä. Datahubia hallinnoi Fingrid Datahub Oy, joka on Fingridin tytäryhtiö.
Sähkösopimuksiin, sähkönkäyttöpaikkaan ja sen kulutukseen liittyvät tiedot ovat entistä nopeammin eri toimijoiden saatavilla, mikä näkyy nopeampana ja sujuvampana asiakaspalveluna. Yhteinen järjestelmä antaa myös mahdollisuuden uudenlaisten sovellusten kehittämiseen sähkönkäyttäjien hyödyksi muun muassa energiansäästöön ja kulutuksen seurantaan.
Sähkömarkkinoiden tietojenvaihto tapahtuu datahubin kautta. Tämä ei vaikuta käsiteltäviin tietoihin, ja jatkossakin tiedot välitetään luotettavasti sekä turvallisesti eri osapuolten välillä datahubin kautta.
Keskitetyn tiedonvaihdon yksikön käyttöönoton myötä asiakkaat yksilöidään luotettavasti henkilötunnuksella (kuluttaja-asiakkaat) tai y-tunnuksella (yritykset). Yhteisten asiakastietojen (nimi, henkilötunnus, postiosoite sekä puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite) pääasiallinen päivitysvastuu keskitettyyn järjestelmään on asiakkaan sähkönmyyjällä.
Lieke-lehti ilmestyy kaksi kertaa vuodessa ja se jaetaan kaikille asiakkaillemme. Täältä voit lukaista uusimman Liekkeen tai selata vanhoja numeroita.