Asioi sähköisesti
Verkkosivuillamme ja Online-palvelussamme voit hoitaa monenlaisia asioita sähköisesti silloin kun sinulle parhaiten sopii. Henkilökohtainen asiointi toimistolla vain ajanvarauksella.
Verkkosivuillamme ja Online-palvelussamme voit hoitaa monenlaisia asioita sähköisesti silloin kun sinulle parhaiten sopii. Henkilökohtainen asiointi toimistolla vain ajanvarauksella.
Toimisto on avoinna
ma-ti ja to-pe klo 9.00-15.00.
puh. 029 70200 111 (pvm/mpm)
asiakaspalvelu@forssanenergia.fi
Yhteystiedot
Mittarilukemailmoitus
Yhteystietojen päivitys
Palveluhinnasto
Hallituksen lakiesitys takautuvasti maksettavasta sähköhyvityksestä hyväksyttiin eduskunnassa 27.2. Laskemme puolestasi sähköhyvitykset ja huomioimme hyvitykset tulevilla laskuillasi automaattisesti. Asiakkaanamme sinun ei tarvitse tehdä mitään saadaksesi sähköhyvityksen.
Poikkeuksellisen sähkömarkkinatilanteen vuoksi teemme tällä hetkellä sähkösopimuksia pääasiassa vain Forssan Verkkopalvelut Oy:n jakelualueella oleville käyttöpaikoille.
Mikäli haluat tiedustella sähkösopimuksista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Spot-sopimuksia myymme keikille verkkoalueille. Sopimuksen voit tehdä täällä:
Korkeat sähkön myyntihinnat sekä huoli energian saatavuudesta koskettavat meitä kaikkia. Energiansäästö on noussut yhä merkittävämpään rooliin ja siitä hyötyvät kaikki. Pieninkin toimenpitein on mahdollista saada säästöä säkölaskuun, vähentää ympäristövaikutuksia ja pienentää energian saatavuuteen liittyviä riskejä.
Kokosimme avuksesi joukon helppoja arjen toimenpiteitä, joilla energiansäästö onnistuu vaivattomasti.
Helmikuussa otettiin käyttöön keskitetty tiedonvaihtojärjestelmä datahub. Suomen kaikkiaan 3,6 miljoonan sähkönkäyttöpaikan tiedot siirrettiin sähkömarkkinalain mukaisesti yhteiseen järjestelmään, jota käyttää noin sata sähkönmyyjää ja yli 80 jakeluverkkoyhtiötä. Datahubia hallinnoi Fingrid Datahub Oy, joka on Fingridin tytäryhtiö.
Sähkösopimuksiin, sähkönkäyttöpaikkaan ja sen kulutukseen liittyvät tiedot ovat entistä nopeammin eri toimijoiden saatavilla, mikä näkyy nopeampana ja sujuvampana asiakaspalveluna. Yhteinen järjestelmä antaa myös mahdollisuuden uudenlaisten sovellusten kehittämiseen sähkönkäyttäjien hyödyksi muun muassa energiansäästöön ja kulutuksen seurantaan.
Sähkömarkkinoiden tietojenvaihto tapahtuu datahubin kautta. Tämä ei vaikuta käsiteltäviin tietoihin, ja jatkossakin tiedot välitetään luotettavasti sekä turvallisesti eri osapuolten välillä datahubin kautta.
Keskitetyn tiedonvaihdon yksikön käyttöönoton myötä asiakkaat yksilöidään luotettavasti henkilötunnuksella (kuluttaja-asiakkaat) tai y-tunnuksella (yritykset). Yhteisten asiakastietojen (nimi, henkilötunnus, postiosoite sekä puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite) pääasiallinen päivitysvastuu keskitettyyn järjestelmään on asiakkaan sähkönmyyjällä.
Lieke-lehti ilmestyy kaksi kertaa vuodessa ja se jaetaan kaikille asiakkaillemme. Täältä voit lukaista uusimman Liekkeen tai selata vanhoja numeroita.